صندوقخونه

هر چیز جالبی که توی اینترنت ببینم میذارم توی صندوقخونه

صندوقخونه

هر چیز جالبی که توی اینترنت ببینم میذارم توی صندوقخونه

رویت مپ

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

نرم افزار Autodesk Revit MEP چیست؟

 

رویت مپ یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است که توسط Autodesk برای افرادی که که در زمینه مهندسی MEP مشغول هستند ساخته شده است. MEP مخفف Mechanical (مکانیک)، Electrical (برق)، و Plumbing (لوله کشی) است، که سه شاخه مهندسی هستند که در Revit MEP بر روی آن ها کار می شود.

 
آموزش رویت موتورخانه

با استفاده از مدل‌ سازی اطلاعات ساختمان به جای نقشه کشی با کمک کامپیوتر، Revit MEP قادر است با استفاده از اطلاعات پویا مدل های هوشمند ساختمان را مدیریت کند. این به سیستم های پیچیده ساختمان اجازه می دهد که به طور دقیق و در زمانی کوتاه تر طراحی و مستند شوند. هر مدل هوشمند ساخته شده با Revit MEP نماینده یک پروژه کامل است و در یک فایل دیتابیس جداگانه ذخیره می شود. بنابراین تغییرات ایجاد شده در یک بخش از مدل به طور خودکار به بخش های دیگر مدل تکثیر می شوند، که باعث افزایش سرعت جریان کار برای کاربران Revit MEP می شود.
 
آموزش revit mep 2020
عکس شماره 1 از محیط آموزش نرم افزار

 

 

آیجکتهای رویت 

مزایای استفاده از Revit MEP چیست؟

 

افرادی که در حال حاضر در حوزه های مهندسی مکانیک، برق، یا لوله کشی کار می کنند یا در این رشته ها به دنبال آینده شغلی می گردند، مزایای زیادی را در استفاده از Revit MEP کشف خواهند کرد. گردش کاری مربوط به مدل‌ سازی اطلاعات ساختمان که توسط Revit MEP ارایه می شود نه تنها بهره وری را به حداکثر می رساند بلکه به ساده کردن جریان کار طراحی و مستندسازی شما کمک می کند.
این نکته باعث سرعت بخشیدن به پروژه ها از طراحی تا انتها می شود، در حالی که می توانید با خودکار سازی بروز رسانی ها، یک تغییر طراحی واحد را در کل مدل خود داشته باشید. رویت مپ بسیاری از ابزارها و ویژگی های دیگر را نیز دارد که می توانند باعث افزایش بهره وری شوند، مانند آنالیز عملکرد ساختمان، ادغام Autodesk 360، مستندات ساخت وساز، محاسبات فشار و جریان ، گزارش های افت فشار ، اجزای پارامتریک و بسیاری موارد دیگر.

 
Revit MEP چگونه استفاده می شود؟
 

به عنوان مثال، یک شرکت HVAC (گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع هوا) با استفاده از رویت مپ دقت کار را افزایش می دهد و همچنین یک شرکت معماری می تواند از Revit MEP برای اجرای سریع طراحی و ساخت یک بیمارستان و یا مجتمع تجاری بزرگ استفاده کند. در این حالت با استفاده از مدل ‌سازی اطلاعات ساختمان به همه افراد درگیر در پروژه اجازه بررسی، تجسم، و درک نتایج گزینه های طراحی از مراحل اولیه پروژه داده می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۸
mahoor banoo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی